S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

četrtek, 13. april 2023

ENA SAMA ŽVIŽGAVKA

Se zgodi, da prideš na teren, ki veliko obljublja, čaka pa te en sam ptič. Od obiska posestva Brdo sem pričakoval več. Žagarji so mi pobegnili tik pred nosom, reglje tudi, ostala je ena sama žvižgavka, če ne štejem nekaj mlakaric, ki so čofotale čisto blizu obale..

Račji otok z okolico je sicer parkovno urejen z večjimi vodnimi površinami, kjer bi načeloma lahko srečal kakšno zanimivo divjo vodno ptico, ki bi mogoče pustila dovolj blizu za zanimiv posnetek.

Dan je bil lep, vstopnina plačana, zato je bilo potrebno izkoristiti to, kar mi je bilo dano.

Žal pa žvižgavka ni počela kaj prav posebej zanimivega. Plavala je gor in dol prav po sredini jezera, malo predaleč za moj okus. Ni mi preostalo drugega, kot da čakam, da se bo zgodilo kaj bolj imenitnega.

In glej zlomka. Že po slabih desetih minutah se je žvižgavka odločila, da se malo pretegne in poleti.

Najprej v eno stran.


Nato še v drugo. In to je bilo to. Pristala je na isto mesto, na sredini jezera in naprej plavala gor in dol...

Ni komentarjev:

Objavite komentar