S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

torek, 5. oktober 2010

ŠKOCJANSKI ZATOK

Škocjanski zatok ali oaza na pragu Kopra je danes naravni rezervat sestavljen iz različnih habitatnih tipov, ki omogočajo življenje raznoliki flori in favni. Dodatne informacije in napotke za obisk lahko dobite TUKAJ, ali v brošuri "Oaza na pragu Kopra", ki jo je izdalo Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS).

Sprehajalna pot in postavljene opazovalnice za opazovanje ptic se takoj zdijo idealne za fotografiranje ptic iz neposredne bližine. Tako jo tokrat opremljen tudi s stojalom mahnem na izlet, fotografirat tiste ptice, ki jih ne moremo pivabiti že s koščkom suhega kruha.



A ponovno sta bila mojemu objektivu dosegljiva le labod in raca - mlakarica in ne kakšna "eksotična" sorta. Vendar ko danes gledam ti dve fotografiji, se mi zdita dosti bolj naravni kot pa tiste, ko se labod zaganja za krušnimi drobtinami pred gradom na Otočcu.



Čez nekaj časa mi uspe fotografirati mojo prvo malo belo čapljo in čisto na koncu še ptico, ki je nisem videl še nikdar v življenju. Uspeh brez primere.

TEHNIKA
Moji standardni opremi (400mm) sem dodal še stojalo in % uspelih fotografij se je drastično povečal.

NASVET
Vredno se je pozanimati, v katerem letnem času je najprimerneje obiskati tak rezervat. Poskušajmo biti čimbolj zgodni, zelo tihi in zalotili bomo ptice zelo blizu opazovalnic. Čez dan se bodo umaknile daleč stran. Fotografiranje ptic je zelo podobno ribolovu: potrebujemo veliko potrpljenja in časa. Tisti, ki imate možnost večkrat na dan obiskati tak rezervat, boste kmalu ugotovili, kje in kdaj se pojavljajo določene ptice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar