S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

petek, 30. maj 2014

MOJ SRAKOPER

Srakoper je "moj", ker se že četrto leto zapored pojavlja na isti jasi, na istem grmu. A v resnici ne vem, če je srakoper sploh vsako leto isti. Če bi ga obročkali, bi to lahko ugotovili. Se ga pa vsako leto razveselim in letos sva se prvič srečala 12. maja.


Sedel je na svoji veji ob poti, ki mimo jase vodi v gozd. Prepričan sem bil, da bo odletel takoj, ko me bo zagledal. A se začuda ni kaj dosti menil zame. Zanimalo me je, kako blizu me bo spustil. Naredim posnetek, za katerega sem bil tudi prepričan, da bo prvi in zadnji.


Kot kaže, se res že dolgo poznava. Tako od blizu (brez maskirne oprave) sem lahko do sedaj fotografiral le vrabce v McDonaldsu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar