S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

četrtek, 18. september 2014

KANJA IN NEZNANI LETEČI PREDMETI

Moj namen je bil fotografirati repaljščice in prosnike na selitvi. Se pa dostikrat zgodi, da ti pred objektiv pride kaj povsem drugačnega. Tokrat mi je nehote pozirala kanja.


Med samim fotografiranjem nisem opazil nič nenavadnega. A ko sem fotografije naložil na računalnik, sem opazil, da je bila kanja nekaj časa obkrožena z meni neznanimi letečimi predmeti. Najverjetnejša razlaga za ta pojav so bili roji kakšnega mrčesa.


Kanja je krožila prav okrog mene in zanimivo je, kako se spreminja barvna temperatura posnetka, osvetlitev kanje in barva neba samega.


Kot kaže, je bilo moje kritje precej učinkovito, saj je kanja nato pristala blizu mene. A jo je splašil traktor, predenj sem jo uspel fotografirati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar