S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 27. marec 2011

STRŽEK Troglodytes troglodytes

Pravzaprav sem šel v Krakovski gozd gledat za svatujočimi plavčki -žabami. Modrih žab ni bilo od nikoder, v krošnjah pa je vse žvrgolelo. Od vseh se je najbolj razburjal stržek, ko sem prestopil meje njegovega teritorija. Zletel je visoko med veje dreves, kar zanj ni najbolj značilno.


Odločil sem se, da mu malo ponagajam. Zavrtel sem mu stržkovo petje in samček je začel na vso moč iskati tekmeca, ki ga v resnici ni bilo.


Sam sem ga pričakoval na podrtem deblu, obraščenim s sveže zelenim mahom, in obsijanim s soncem, tam kjer je prepeval minuto poprej. Kot bi vedel, da se delam norca iz njega, ni in ni hotel zapeti na svojem starem mestu. Na koncu mi je sicer uspelo narediti posnetek pojočega stržka v značilni pozi, s krasnim zamegljenim ozadjem. Žal pa je nanj padalo tudi nekaj snce.


NASVET
Stržek se zelo dobro odzove na svoje petje. Ker tudi sicer leta nizko med podrastjo in grmičevjem, ga bomo zlahka fotografirali.

TEHNIKA
Mp3 predvajalnik, mini aktivni zvočnik na baterije in standardna oprema: 400mm, stojalo in maskirno pregrinjalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar