S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sreda, 9. oktober 2013

NA ŠENTJERNEJSKEM POLJU VEDNO KAJ ZANIMIVEGA

Konec avgusta (30.8.) sem na Šentjernejskem polju oprezal za črnočelim srakoperjem, na lokaciji, kjer je bil že opažen. V daljavi pa sem zagledal drugo presenečenje srakoperske sorte. Kostanjevo-rjava barva temena je že od daleč razkrila rjavoglavega srakoperja Lanius senator.

rjavoglavi srakoper

Odkritje mladičev bi bila že kar prava senzacija, zato sem kraj obiskal še naslednjega dne. Mladiči srakoperja so se pokazali prav kmalu, a žal ne pravi. Tega na terenu še nisem vedel.

mladič rjavega srakoperja

Sam še nisem vešč razlikovanja srakoperjevih mladičev, zato sem za pomoč prosil Jurija Hanžla, ki je potrdil, da sem opazoval mladiče rjavega srakoperja, žal. Kakorkoli, rjavoglavega srakoperja sem pri nas opazoval prvič. Opazovanje pa se je obravnavalo kot opazovanje redkosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar