S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 8. marec 2015

PTIČKI SE ŽENIJO

Ptičja svatba se začne predenj zelena narava dodobra zaživi. Včerajšnji sprehod v moj najbližji gozd je bil pravo nasprotje zimskih obiskov.


V radiju slabih 500 metrov sem zabeležil trideset ptičjih vrst: domači vrabec, poljski vrabec, velika sinica, plavček, močvirska sinica, čopasta sinica, ščinkavec, lišček, kalin, zelenec, dlesk, kos, cikovt, carar, škorec, brglez, taščica, rumenoglavi kraljiček, stržek, siva vrana, sraka, šoja, veliki detel, zelena žolna, črna žolna, kratkoprsti plezalček, dolgoprsti plezalček in kanja.


Še posebej sem bil vesel kalina, ki pa je bil prehiter, da bi ga uspel fotografirati. Pogrešal sem pa čižka in pinožo. Letos ju še nisem opazil. Na seznamu manjka še nekaj ptic, ki sem jih v tem delu gozda letos že opazil: dolgorepka, menišček, kozača, pivka, srednji detel...


Ugotovil sem, da sta v gozdu oba plezalčka, kratkoprsti in dolgoprsti. Najlažje ju ločimo po petju.


Brglez je bil med glasnejšimi.


Tudi ostali so se pridružili jutranjemu zboru, ki je z intenzivnimi vajami zaključil tja do enajste ure. Jutranji sprehodi v naravo bodo v prihodnjih dneh še zanimivejši, saj glavnina naših selivk šele prihaja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar