S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

ponedeljek, 28. september 2015

PACEK MOKOŽ

Mokož je tudi eden tistih skrivnostnežev, ki ga bomo prej slišali "kruliti" kje v trsju, kot pa ga bomo videli. Če pa se že prikaže, jo navadno hitro ucvre nazaj v varno kritje.


Dolgo je bil na spisku mojih fotografskih želja, dokler nisem našel mrtev rokav reke Temenice, ki se je poleti dobro izsušil. Ostalo je nekaj vode in velika blatna površina, na kateri so se prehranjevale zelenonoge tukalice, kozice in mokoži ter ostali močvirniki.


Občutek sem imel, da so mladiči malo bolj pogumno postopali na odprtem, medtem ko so se odrasli raje držali obrobja. Kritje je bilo tokrat postavljeno tako dobro, da so mokoži sprehajali okrog mene, skoraj da preblizu.


Odraslo ptico izdaja živo rdeči kljun in oči, ter modro siva glava ob straneh, vrat in trebuh, medtem ko so mladi na teh predelih še rjavo šekasti in kljun temen. Spola se tudi pri odraslih pticah ne ločita.


Če ne tekajo na okrog jih težko opazimo.


Kljub temu, da sem jih označil za packe, skrbno pazijo, da imajo zapackane le tace in kljun. Sam sem bil skupaj z opremo blaten od glave do pete.

1 komentar: