S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

četrtek, 12. maj 2016

RDEČENOGE POSTOVKE DRUGIČ

Lani v tem času sem opazoval selitev rdečenogih postovk v precej kilavem vremenu. Tudi letos vreme ni kaj dosti boljše, a mi je uspelo ujeti eno sončno popoldne in selitveni val rdečenogih postovk.


Popoldne se je že prevešalo v večer in sonce je bilo tik nad horizontom. Posledično je bila svetloba že zlato-rumena in postovke so kar rdeče žarele.


Najprej sem fotografiral kar iz avta. Postovke so bile praktično vsepovsod in naletavale so z vseh strani, moja okretnost za volanom pa mi ni omogočala prav posebej udobnega fotografiranja.


Odločil sem se, da se raje prestavim na nepokošen travnik, kjer sem se pokril z maskirno pelerino in užival v predstavi nad mano.


Potem ko se je nabralo nekaj dobrih "klasičnih" posnetkov, sem se trudil ujeti še kaj zanimivega. Žal pa postovke pred spanjem ne počnejo kaj prav posebnega. Pač lovijo svojo večerjo.



Predstava se je počasi umirila, želodčki so se napolnili in postovke so se začele zbirati in pripravljati na zaslužen počitek.


Naredil sem še nekaj posnetkov in se tudi sam odpravil proti domu.


Ptice na fotografijah delujejo skoraj nerealno živih barv. Pri nastavljanju barvne temperature in barvne nasičenosti na tej fotoseansi sem imel kar precej težav. Vedno poskušam fotografije približati videnemu v naravi. Tako je pri obdelavi fotografij spominska slika zelo pomembna.


Tik pred sončnim zahodom so bili samci videti skoraj čisto črni z žarečim kljunom, očmi in nogami.

1 komentar: