S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

torek, 15. januar 2019

IL SPETTACOLO

Največji spektakel letošnje zime naravnega rezervata Valle Cavanata so gotovo uprizorili plamenci - Phoenicopteropterus roseus. Plamenci so na prezimovanje v rezervat prišli v začetku oktobra.


Sam sem novoletne počitnice izkoristil tudi za izlet na italijansko obalo. Izbral sem dan po božiču, ko je bila napoved najboljša. Na plamence sem pravzaprav pozabil. Imel sem namen obiskati izliv Soče.


A ni šlo vse po planu. Kazalo je, da bo megla prekrižala vse načrte. O fotografiranju nisem več razmišljal. Potem se pa spomnim na plamence, ki so bili pred kratkim objavljeni na spletu.


Naravni rezervat Valle Cavanata ni daleč stran. Dobrih 15 minut od izliva Soče v smeri Gradeža.


Prav počasi so se v daljavi začeli prikazovati rožnati obrisi. Naredim nekaj posnetkov skozi spektiv.


Ob pol dvanajstih se je megla začela dvigovati, razmere za fotografiranje pa so ostale obupne. Ker so bili plamenci na drugi strani rezervata v "dometu" mojega objektiva, poizkusim narediti nekaj posnetkov.


Ptice so pomakale svoje glave v vodo in se sprehajale po laguni gor in dol. Nič posebnega in graciozno ob enem. Vsekakor prizor, ki se ga zlepa ne naveličaš.


Spokojno prehranjevanje je vsake toliko časa prekinilo kljunčkanje ali ravsanje dveh posameznikov.


Pri veliki opazovalnici ob cesti je laguna tako plitka, da je primerna tudi za pribe.


Ko so se gosi vračale s "paše", so za trenutek  zmotile idilo v laguni. Plamenci so se elegantno umaknili glasni množici in fotografiranja je bilo konec.

.
Samci so običajno nekoliko večji od samic, rdeča in roza obarvanost pa je bolj intenzivna. Verjamem, da na spodnji fotografiji ne gre za zakonski prepir, kar za prvo fotografijo ne bi mogel trditi : )


2 komentarja:

  1. Super, odlično! Kje so bili tako blizu? Pri veliki opazovalnici na severni strani? Ob cesti? Ko sem bil jaz tam, so bili zelo daleč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako, relativno blizu. Ob cesti, kot se vidi na peti fotografiji in pod opazovalnico.

    OdgovoriIzbriši