S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

torek, 21. maj 2019

OBOŽUJEM PRODNIKE

Pred leti sem preležal ure in ure v nemogočem položaju, preden sem ugotovil, da so prodniki povsem neplašni - idealni za fotografiranje brez maskirne oprave. Takrat so mi jo zagodli spremenljivi prodniki.


Tokrat sem na pomladanski selitvi zalotil res majhnega pobrežnika, ki je stopicljal po obrežju v vrbinski akumulaciji. Sprva sem poskušal narediti dokumentarni posnetek, da ugotovim za katerega ptiča sploh gre.


Kmalu sem ugotovil, da gre za malega prodnika Calidris minuta in da se prav dosti ne zmeni za mojo prisotnost. To sicer ne pomeni, da bi lahko brezglavo letal za njim. Počasi in z občutkom se mu je dalo lepo približati.


Mali prodnik ni nič večji od domačega vrabca, zato je za dober posnetek potrebno priti res blizu. Tam nekje pri petih metrih mi je naklonil celo malo pozornosti.


Od tu naprej je bilo potrebno na vse štiri in na kocu na trebuh v blato in mulj. Prodniki so pač prodniki. V veselje mi je "delati" z njimi : )


1 komentar:

  1. Ni komentarjev, haloooo?? Spet čudoviti odstreli in - kakšna peresa!!

    OdgovoriIzbriši