S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sobota, 5. september 2020

GNJURAC

 Ko sem na morju fotografiral prijaznega vranjeka, sem se od domačinov naučil en njihov vic:

"Čujte učiteljice, imam ja jednu dobru, ali neću da je kažem dok mi u dnevnik ne upišete peticu. I učiteljica znatiželjna da čuje šta je to Ivica smislio upisa njemu peticu, pa Ivica sad krene:
- Vidi gnjurca, voda mu do koljena!
Zbuni se učiteljica pa ga upita:
- Pa dobro gdje ti je tu rima?
- Kad dođe plima biće i rima!"


Niti približno nisem pričakoval, da mi bo vranjek, ki je čepel na pomolu, pripravljen toliko časa pozirati.


Ko sem ugotovil, da se mu nikamor ne mudi, sem si zamislil posnetek s kapljicami od valov, ki so pljuskali ob skale. Od ideje do prvega posnetka zgoraj je minilo 15 minut, na kartici pa se je nabralo več kot 300 posnetkov.


Ko se je vranjek očedil, je še malo počil in zvedavo opazoval, kaj nameravam.


Zmenila sva se še za en portret, katerega sem dejansko lahko naredil s portretnim objektivom - 80 mm.


Ja, takole bi se pa dalo fotografirati ptice : )

TEHNIKA: Sistem MICRO 4/3, Olympus OM-D E-M 1, 40-150 mm 1:4-5.6 ED (80-300 mm)

Ni komentarjev:

Objavite komentar