S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

torek, 29. november 2011

FOTOGRAFIRANJE PTIC v "digitalni dobi"

Kot fotograf, ki se s fotografijo ukvarja že precej časa, sem kmalu po nastopu digitalne fotografije ugotovil, da je le ta precej hitro začela zasvajati ljudi, ki se s fotografijo poprej sploh niso ukvarjali in jih ni niti prav posebej zanimala. In tudi zelo veliko "navadnih" fotografov se je začelo precej več posvečati naravoslovni fotografiji, predvsem fotografiranju živali.


Moje fotografiranje ptic v tistih analognih časih je bilo omejeno na posamezne bolj "umetniške" črno bele posnetke.

Canon T90, Tamron SP 500 mm, f8.0 (zrcalni objektiv), stojalo, dia film 200 ISO

Prvič sem se s ptičjo fotografijo srečal tam nekje proti koncu analogne dobe, ko sem fotografiral jato malih belih čapelj, ki so se prehranjevale pod jezom na Otočcu. Poslikal sem dva DIA filma, kar je bilo skupaj z razvijanjem kar velik strošek.

Danes je fotografiranje ptic mnogo bolj enostavno in predvsem cenejše:
- že malo bolj zmogljivi kompaktni fotoaparati so opremljeni z dolgimi teleobjektivi,
- crop ohišja nam podaljšajo naše teleobjektive za 1.6X,
- tipala z veliko ločljivosti omogočajo večje izreze,
- barvni filmi z ISO vrednostjo nad 400 so bili včasih že prava eksotika,
- predvsem pa samo fotografiranje in pregledovanje fotografij na zaslonih, monitorjih, ... nič ne stane!


NASVET
Zato nikdar ne bodite zadovoljni že pri prvem ostrem posnetku. Posnemite večje serije in se doma odločite za zmagovalno fotografijo. Vedno imejte s seboj kakšno spominsko kartico v rezervi.


Tako sem mnogo let po mojem prvem srečanju s fotografiranjem ptic, na istem mestu fotografiral kosa. Naredil sem serijo 53 fotografij. Kosa sem fotografiral že zelo veliko krat, a mi je ta najljubša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar