S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

četrtek, 3. maj 2012

MAVRIČNI LETALCI


Kot vsako leto, odkar se ukvarjam s fotografiranjem ptic, se v začetku maja odpravim pregledat gnezdišča čebelarjev Merops apister. In ravno tako me vsako leto znova očarajo. Tokrat objavljam serijo ptic v njihovi elegantni predstavi v zraku.







TEHNIKA
Fotografiramo "z roke" in 400 mm objektiv bo ravno pravi. Z večjim objektivom bomo že težko sledili hitrim pticam. Ker potrebujemo čase od 1/1000s naprej, stojala ne potrebujemo. Uporabil sem korekcijo osvetlitve +2/3, kar je pri jasnem vremenu ravno prav. Ko se ptica spusti nižje in za ozadje nimamo več neba, tudi korekcije ne potrebujemo več.

NASVET
Preden se lotimo fotografiranja, opazujmo čebelarjev let. Let je sestavljen iz več različnih faz: hitrega preleta, pikiranja, jadranja, sunkovitega obračanja ... V določeni fazi leti precej počasi in takrat je trenutek, ko nam bo fotografija najlažje uspela. Upoštevajmo še položaj sonca in to, da je čebelar na zgornji strani bolj pisan.

3 komentarji:

  1. Škoda da nobena fotografija ni ostra in v lepi svetlobi :S namen pa je dober, kar tako naprej mojster! Lp Klemen

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro tole zgleda, meni se dopade. Sem jih poskušal fotografirat v letu, pa sem imel bolj malo uspeha. Mogoče mi tale nasvet pride prav. Sicer sem pa kar reden na tvojem blogu in ti želim samo tako dalje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet ena odlična serija fotografij,bravo!!!
    Lep pozdrav Miha

    OdgovoriIzbriši