S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 12. avgust 2012

NA DOPUSTU

Zgodilo se je, da smo letošnji morski dopust preživeli zopet v Rovinju. Uspel sem izpeljati krajši jutranji ptičarski izlet v Palud, ki pa je bil za ta mesec običajno prazen. Novost zame je bil le črni martinec Tringa erythropus.



Družbo sta mu delala dva močvirska martinca. Kljub temu da se sonce še ni prižgalo, sem naredil nekaj posnetkov za vsak slučaj.


Ko so posijali prvi sončni žarki, sem uspel narediti zadnji posnetek.



Kljub temu da v tem letnem času Palud ni najbolj obiskan s strani ptic, lahko v njem vedno posnamemo kakšno ptičjo zgodbo.

Moja jutra naj bi bila na dopustu rezervirana za opazovanje in fotografiranje ptic. Letos nisem bil prav priden, pa mi je vseeno uspelo fotografirati kmečko lastovko pri nabiranju gradbenega materiala.


Ob jutranji oseki so lastovke na obali našle vse gradivo za izdelavo ali popravilo gnezda. Najprej so pod borovci nabrale borove iglice, dodale nekaj blata in nato še malo peska.


Zdelo se je, kot da ima izkušena lastovka s seboj še vajenca ali pa nadzornika, ki je zviška opazoval njeno delo in jo nato pospremil nazaj na gnezdo.


Med fotografiranjem podvodnega sveta sem se cel teden trudil presenetiti kakšnega galeba, a niso bili ravno razpoloženi za take hece.


Najbolj sem se jim uspel približati ravno  na najbolj oblačen dan. Pa recimo, da ladjica v ozadju in črnobela izvedba popravi  mračno razpoloženje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar