S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

ponedeljek, 6. oktober 2014

KOZAČA V "MOJEM" GOZDU

V najbližjem gozdu za našo hišo sem si vedno želel "imeti" kakšno zanimivejšo ptičjo vrsto. Trenutno sta to črna žolna, katero videvam konstantno in kozača, ki je zelo nepredvidljiva.


Tole je četrto opazovanje te sove in šele druga fotografija v "mojem" gozdu. Prikaže se mi navadno takrat, ko sem fotografsko pomankljivo oz. popolnoma neopremljen.


Sicer so kozače lahko precej zanimiv fotografski motiv. Zgodi se, res da redko, da naletimo na precej neplašne osebke, ki samo modro strmijo v dogajanje pod seboj.


Upam, da se v "mojem" gozdu pozimi najde kakšen par in si ustvari svoj teritorij. Tako bi bilo priložnosti za fotografiranje veliko več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar