S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

ponedeljek, 27. oktober 2014

OKTOBER MESEC TRSTNIH STRNADOV

Trstni strnad je ptica meseca oktobra na letošnjem DOPPS-ovem koledarju.


Odpravim se na teren, da preverim zakaj. Nedelja naj bi bila lepa, a je bilo jutro še oblačno in megleno, za fotografiranje nič kaj prijazno.


Trstni strnad bi se lahko zaradi mene imenoval tudi koruzni. Velika jata se jih je spreletavala med koruznimi polji in posedala po koruzi.


Našel sem koruzno polje, ki je imelo na sredini nekakšno luknjo, kjer koruza ni zrasla oz. je bila zelo nizka. Postavil sem prežo in čakal na strnade.


Obisk ni bil tak, kot sem ga pričakoval in vedno je bilo nekaj na poti, kar je preprečilo boljši posnetek. Tudi jutranje svetlobe še ni bilo od nikoder.


Ker se modro nebo ni hotelo pokazati in tudi ni kazalo, da se bo to kaj kmalu zgodilo, sem se obrnil za 180 stopinj. Tako sem namesto neba imel za ozadje oddaljeni hrib in končni efekt je bil zelo podoben. Megla in zelenje v daljavi se je spremenilo v skoraj nebeško modrino.

1 komentar: