S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

četrtek, 23. oktober 2014

PUŠČAVEC

Za letošnji poletni dopust sem si zadal le eno, a očitno pretežko nalogo. Moj namen je bil kje v bližini naše nastanitve poiskati puščavca in ga fotografirati. Večkrat sem poslušal štorije o tem, da na koncu najdeš puščavca tam, kjer ga sploh ne iščeš.


Ravno to se mi je tudi zgodilo. Med fotografiranjem sicer čudovite panorame me je zmotilo gradbišče pod menoj. Ko sem že poskušal najti boljšo lokacijo, ga zagledam. Ne enega, temveč tri puščavce, ki so se lovili okrog mize.


Seveda s seboj nisem imel primerne opreme, saj smo bili na družinskem raziskovanju otoka. Vse do konca dopusta sem se ubadal z vprašanjem ali obisk ponoviti ali ne? Lokacija je bila predaleč in sam ambient ni bil ravno takšen, kot sem si ga predstavljal pred dopustom.


S fotografiranjem ptic so bile na letošnjem dopustu v glavnem križi in težave. Tako sem vse prestavil na letošnjo jesen, ki  pa se tudi že počasi izteka. Mogoče bo več časa in sreče  pozimi?


Ni komentarjev:

Objavite komentar