S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

ponedeljek, 21. maj 2018

ČRNI ŠKARNIK Milvus migrans

Moja srečanja s črnim škarnikom lahko preštejem na prste ene roke. Zato je bilo tokratno bližnje srečanje dveh ptic še toliko bolj zanimivo. Ne izključujem možnosti, da bi ptici lahko bili par v gnezditvi, saj je črni škarnik na Medvedcah že gnezdil.


Črnega škarnika sem najprej opazoval visoko na nebu in bil že s tem več kot zadovoljen. Nato sem ga opazil še med vožnjo na poti domov. Preden sem kolikor toliko varno ustavil in se dokopal do fotoaparata v prtljažniku, sta ptici že izginili za gozdom.


Potuhnil sem se v podrast na robu gozda in upal, da se bosta ptici vrnili. Že po nekaj minutah sem v daljavi videl dve ujedi, ki sta se otepali nadležnih vran. Bila sta škarnika, ki sta se mi počasi približevala.


Opoldanska svetloba mi ni služila najbolje. Ker pa sta letela relativno nizko, jima je svetloba odbita od tal dosvetlila spodnji del. Ker sta letela nad suho njivo, je bila odbita svetloba še kar uporabne barve. Če bi letela nad travnikom, bi se pod krila prikradel zelenkast ton. To se lepo vidi na lunju v tej objavi: PROSNIK IN LUNJ.


Črni škarnik od blizu izgleda vse prej kot črn : )

Ni komentarjev:

Objavite komentar