S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 29. julij 2018

SELITEV

Konec julija smo priča že prvim očitnim znakom selitev. V večjem številu se začnejo pojavljati ptice, ki jih nekaj časa ni bilo na spregled. V Vrbini sem opazoval večje število malih in velikih belih čapelj.


Seveda jim niti na kraj pameti ni padlo, da bi mi pristale pred objektiv.


Nekaj več sreče sem imel ob domačem bajerju v Češči vasi, kjer mi je - že v popolnem mraku - pred nosom pristala rjava čaplja. Nekajkrat sem na slepo "ustrelil" v temo. Brez bliskavice žal ni šlo.


Preden se je stemnilo, so se nad bajerjem zbirale kmečke lastovke in na koncu poniknile v trstičje, kjer skupinsko prenočujejo. Redni obiskovalec teh srečanj je tudi škrjančar, ki se nadeja pozne večerje.


Letošnje poletje je za enkrat bolj kilavo. Veliko deževja pusti kar nekaj vode na travnikih, zvečer pa se prikradejo meglice, ki se razkadijo šele ob dopoldanskih urah.


Taki travniki so idealno postajališče za razne pobrežnike. Najpogosteje lahko opazujemo močvirske, zelenonoge in pikaste martince ter ostale podobne vrste.


V rastju okrog bajerja je spet bolj živahno. Spreletavajo se različne trstnice, najpogostejše so se mi zdele bičje trstnice. V trstičju je še pel trstni cvrčalec.


Veliko vrst ptic se pred poletom proti jugu zbira v večje skupine in se skupaj prehranjujejo, preden se odpravijo na dolgo pot. To počno tudi bele štorklje.


Tile pešci so v svojo družbo vzeli tudi svojo črno sorodnico, ki se je bolj pametno sprehajala po travniku in stikala za zajtrkom.



Ni komentarjev:

Objavite komentar