S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sreda, 8. februar 2012

ŠKOCJANSKI ZATOK IN BELOČELE GOSI

Močan mraz, ki traja že dlje časa, je že zamrznil vse manjše in srednje velike stoječe vodne površine. Zato je veliko ptic, vezanih na odprte vodne površine, začelo iskati nezamrznjena vodna telesa. Najverjetneje se je zaradi nastalih razmer v Škocjanskem zatoku ustavila večja jata beločelih gosi Anser albifrons. Zdelo se je, da se prizemljena flota škocjanskega zatoka zaradi burje sploh ne bo dvignila v zrak.





Po oceni naj bi v zatoku prenočilo nekje okrog 300 beločelih gosi. Dopoldan so v jatah med 50 in 150 osebkov odletavale proti zahodu. Škocjanski zatok v tem času ne ponuja dovolj hrane za tako veliko jato. Po informacijah iz zatoka so se goske vrnile. Tako je jata čez tri dni štela že okrog 400 osebkov.





Pred opazovalnico sta bila dva "bazena" kjer so se prehranjevale liske.



Sprehod po ledu in burji je od ptic zahteval kar nekaj spretnosti.


Liske se prehranjujejo tako v vodi kot na suhem.


Liskam sta se pridružili še dve sivki.



Tudi skobec se je raje zadrževal bolj pri tleh.

3 komentarji:

  1. Lepe fotke: jaz sem bila tu sredi januarja, tudi zamrznjeno in neznansko smo se zabavali, ko smo gledali ptice pri hoji po ledu - nič jim ni bilo jasno....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ptičke in pol. ,.. morem en dan it slikat v uni rezervar v kopru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Živim blizu zatoka in zadnje dni tudi jaz opazujem pogoste prelete gosi. Letijo pa proti JZ. Večino oglašanj živali poznam, njihov glas pa je bil čisto nov in drugačen, pa še zelo glasne so v svojem nizkem letu. No, vesela sem, da sem našla info, da gre za beločele gosi. Na fotografiji sem jih prepoznala po črtah, ki jih imajo na trebuhu. Lepo.

    OdgovoriIzbriši