S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 30. september 2012

PTIČJI RAJ IN PTIČJI PEKEL

Ptice nas obkrožajo praktično povsod. Zdi se, da jih je več tam, kjer jih lažje vidimo. In najlažje jih vidimo, če so po vrhu vsega še velike. Eno izmed takih mest so poleti  plitvine in tolmuni pri vasi Otočec, kjer se med drugimi prehranjuje veliko število čapelj vseh vrst.







Pravi ptičji raj! Prednost fotografije je v tem, da lahko z njo pokažemo stvari na svoj način. Tako kot Soča velja za smaragdno, naj bi Krka veljala za zeleno. In taka nam na zgornjih fotografijah tudi deluje. Zelena, obdana z zelenjem, polna življenja. Z istega mesta, kjer so posnete zgornje fotografije, lahko v trenutku prikažemo še drugo podobo.



Ptičji pekel! Kljub temu da dobesedno lezemo in se zlivamo v naravo, se ta uspešno brani in se nam prilagaja. Kraj se mi že od nekdaj zdi zanimiv in ga redno obiskujem. Letos sem nestrpno opazoval, kaj bo naredil par kvakačev in zgodilo se je tisto najlepše. Speljani so najmanj trije mladiči (moja domneva - glej še komentarje).



Zgoraj letošnji mladič, spodaj ponosni ata : )

2 komentarja:

  1. A na tej lokaciji so gnezdili? Ste jih redno opazovali tudi v juniju in juliju?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko sem v začetku julija fotografiral čaplje sem redno videval odrasla kvakača, ki sta se bolj skrivala po gostem rastju. Mladiče sem prvič videl v začetku avgusta in jih fotografiral 18. avgusta. Tako sem domneval, da bi lahko tu, ali kje v bližini gnezdili? Lahko pa, da so avgusta bili tu drugi kvakači z letošnjimi mladiči na selitvi?

    OdgovoriIzbriši