S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sobota, 17. marec 2018

KAPITALNI ULOV

Nisem si mislil, da bom kdaj iz ptičarskega fotolova, kot največjo trofejo domov prinesel ribo. Po pravici povedano, sem šel na lov za skalnim plezalčkom; kot že ničkolikokrat neuspešno. Imel sem še nekaj časa za hiter krog v Škocjanskem zatoku in glej zlomka, v podvodnem delu osrednje opazovalnice plava ščuka.


Ok, zanimivo, kaj naj rečem. Sicer pa je bilo "zanimivih" ptic dosti manj kot sem pričakoval. Glede na to, da se je selitev že začela, sem pričakoval kaj več pobrežnikov na postanku. Še tistih nekaj togotnikov se je hitelo prehranjevati precej izven dometa mojega objektiva.


Zadovoljiti sem se moral s kreheljci, ki so čofotali v bližini opazovalnice.


Poizkusil sem srečo še na Sv. Katarini pri Ankaranu. V plitvini se je sicer prehranjeval en zelenonogi martinec in še nekaj kreheljcev ter mlakaric, a sem se z martincem na tej lokaciji že ukvarjal in bi dosežek težko presegel.


Precej več zaupanja kot sem pričakoval, mi je naklonila mala bela čaplja. Zanimalo me je, kako blizu bo prišla. Bil sem brez maskirne opreme.


Prišla je čisto blizu. Ali je bila zelo lačna ali pa je navajena ljudi, ki se običajno sprehajajo v bližini.


Neverjetno. Kaj takega še nisem doživel.

1 komentar: