S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sobota, 17. marec 2018

ZIMSKE RADOSTI

Malo več snega, kot smo ga bili zadnja leta vajeni, je ponudilo tudi nekaj več priložnosti za fotografiranje ptic na snegu. Veliko je bilo tudi takih vrst, ki jih je debela snežna odeja presenetila.


Brinovke so bolj ali manj spretno pobirale primrznjene žuželke.


Precej nespretno pa se je končalo moje zalezovanje njenega početja. Kar naenkrat mi je zmanjkalo trdnih tal pod nogami in kot sem dolg in širok sem omahnil v cel sneg z vso opremo vred.


Še najslabše so jo odnesla moja kolena. Fotografska oprema je po približno polurnem čiščenju in sušenju na -10 stopinjah delovala brezhibno.


Ravno ko je bilo vse skupaj spet na red, razen mojih potolčenih kolen, se je od nikoder pojavil pepelasti lunj. Še danes se mi zdi, da je držal kljun na "nasmeh".


Nato sem ugotovil, da si je moj vratolomni padec ogledalo kar nekaj mimoletečih. Postovka je posedala na najbližjem drevesu.


Ko sem iskal boljšo pozicijo, kar se svetlobe tiče, se ji ni nikamor mudilo.


Skoraj se mi zdi prva fotografija v delni kontra svetlobi celo boljša od druge.


Med očividci je bilo tudi nekaj ducatov rečnih galebov. Kakorkoli, nekaj prask je gotovo dobra cena za tole zimsko doživetje in fotografije, ki so pred in po tem nastale.


Kraj zločina : )

Ni komentarjev:

Objavite komentar