S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sreda, 18. marec 2020

IZMUZLJIVE SORTE

Dobra stran samoizolacije je, da mi ostaja kar nekaj časa za urejanje foto arhiva. Ugotovil sem, da je kar nekaj vrst ptic, ki se mi spretno izmikajo že vrsto let. Za marsikatero ptico sem porabil že zelo veliko terenskih ur in nisem prišel dlje od dokumentarnega posnetka.


Na prvem mestu mojih želja je kragulj. Do sedaj sem ga bežno opazoval le nekajkrat. Letos sredi februarja pa nam je ena ptica lepo pozirala kar nekaj časa. Pogled skozi spektiv je bil neprecenljiv, za boljšo fotografijo je bila razdalja žal prevelika.


Skobec za kraguljem prav dosti ne zaostaja. Posrečilo se mi je posneti njegov mimolet, kaj več pa ne.


Črna žolna živi v gozdu za našim domom in se še nisva uspela zmeniti za konkretno foto seanso.


Malega detla ni prav težko najti, a mi ne pusti blizu.


Fotografiranje kvakača mi je bilo v veliko veselje pred leti na foto izletu v Carsko baro. Pri nas mi je uspelo narediti bolj malo posnetkov.


Enako zgodbo kot s kvakačem imam tudi z rjavo čapljo.


V teh dneh je selitev travniških cip na vrhuncu. Največkrat jih dvignemo v zrak s sprehajanjem po travnikih in za fotografiranje ne ostane prav dosti časa. Takole na odprtem pa se jim težko približamo.


S kupčarjem sem se enkrat že srečal. Od takrat se mi spretno izmika.


Hribski škrjanec, čeprav na koncu te objave, je visoko na spisku mojih želja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar