S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sobota, 1. januar 2011

ZADRŽEVALNIK MEDVEDCE POZIMI

Zadrževalnik je pozimi prazen, preostala voda pa pogosto zamrznjena. Zato ga ptice manj obiskujejo. Kljub temu nam ob lepem vremenu ponudi priložnost za sprehod v slikoviti naravi.








Na sliki v ozadju 6 duplinskih kozark.


Naj naštejem nekaj ptic, ki jih boste lahko opazilili na zadrževalniku in okolici, sploh če bo v zadrževalniku vsaj nekaj odmrznjenih površin: velika bela in siva čaplja, labod grbec, kormoran, različni galebi, liska, mlakarica, žvižgavka, konopnica, sivka, kreheljc, duplinska kozarka in druge race, ujede, mogoče celo žerjavi in še kakšno drugo presenečenje.

NASVET
Rana ura zlata ura! Res da so jutra brez megle in oblakov redka, a dan kot je bil tale, s svojim nizkim zimskim soncem, ponuja obilo fotografskih motivov.

TEHNIKA
Fotoaparat polnega formata in objektiv 17-40 mm ter fotoaparat s crop (1.6X) senzorjem in objektivoma 70-200 mm in 400 mm.

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni,

    zanima me nekaj. Kot profesionalni fotograf ali sami razvijate fotografije ali jih razvijate v kakšnih spletnih trgovinah npr.: https://www.cewe.si/fotografije.html? Pred časom sem se začel ukvarjati s fotografijo in me zanima kako se je najbolje lotiti.

    Lep pozdrav

    Rudi

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni! Že zelo dolgo nisem dal razvit kakšne fotografije. Pred časom sem dajal taboljše fotografije "razvijati" lokalnemu foto studiu, pa sem bil s kvaliteto precej nezadovoljen. Kar se pa moje družinske fotografije tiče, pa sproti delam foto knjige v Digifotu.

    OdgovoriIzbriši