S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

nedelja, 8. januar 2012

NARAVNI REZERVAT Valle Canal Novo I.

Ko sem znanega naravoslovnega fotografa Pierluigija Rinzzata vprašal, kje blizu Slovenije mi svetuje fotografiranje ptic, mi je svetoval lagune Canal Novo. Obmorsko mestece Marano Lagunare na skrajnem severu Jadranskega morja se je v preteklosti in se še danes ukvarja v glavnem z ribiško dejavnostjo. Kot del turistične ponudbe pa so del lagun preuredili v naravni rezervat Valle Canal Novo.
Marano lagunare je od Ljubljane odaljen 150 km in je zaradi skoraj direktne avtocestne povezave zanimiv za zimski enodnevni izlet.
Lagune, "valle" po italijansko, se razprostirajo na vzhodni strani mesta. Pripeljemo se prav do vhoda. Prav posebnih oznak do vhoda v park nisem opazil. Navigacija do naslova Via Delle Valli 2 bo dobrodošla. Vstopnina znaša 3,50 €, a kot sem opazil, se domačini poslužujejo "pravice" prostega vstopa. Del namenjen rezervatu ni prevelik in tudi same hoje do dveh opazovalnic ni prav dosti.


Vrata parka se odpirajo ob 9:00! Tako sem bil primoran iti na sprehod po mestecu in pristaniču, ki je v vzhajajočem soncu prav zlato žarelo.


Galebi seveda pozirajo v najrazličnejših pozah, z nekaj sreče pa se da lepo fotografirati tudi male in črnovrate ponirke.



Ko so se vrata v park odprla, se je v park zapodila množica do zob oboroženih fotografov. Kanoni velikega kalibra (500 mm, 600 mm, ...) v tujini niso prav posebna redkost.


Kmalu sem ugotovil, čemu taka panika. Osebje parka namreč hrani ptice takoj po odprtju in fotografiranje postane mala malica. Na poti do panoramske opazovalnice lahko fotografiramo različne race, gosi in labode. Več o vrstah, ki sem jih uspel fotografirati, v naslednji objavi.


Druga pot nas vodi skozi bolj zaraščen del lagun ter po tunelu skozi trstičje do druge opazovalnice, kjer naj bi opazovali različne močvirnike in pobrežnike ter predvsem kormorane.

Sam sem park obiskal med tednom in je bilo obiskovalcev kar veliko, sploh popoldan, ko v park pridejo družine z otroci, medtem ko sem bil dopoldan v glavnem v družbi fotografov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar