S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

torek, 24. januar 2012

POLARNI SLAPNIK Gavia arctica

Kot sem že omenil v objavi o beločeli goski, se na Rudniškem jezeru v Kočevju zadržujejo pozimi tudi posebni gosti. Praviloma so to le posamezni osebki, ki tu zase najdejo dovolj hrane. Beločeli goski in ostalim prebivalcem jezera se je tokrat pridružil še polarni slapnik.
Polarni slapnik se lahko potaplja precej globoko. Ker pa je bilo v času mojega fotografiranja jezero na sredini zamrznjeno, je slapnik lovil precej blizu obale. Prvih nekaj posnetkov sem uspel narediti kar iz avtomobila.


Sama svetloba pred sončnim vzhodom je bila še kar uporabna. Svetlo modri ton se je kar dobro podal k temperaturnim razmeram. Slapnik se je takoj lotil lova in bil pri tem izjemno uspešen.


Rake je goltal kar cele, v enem kosu, če le-ti niso bili res preveliki. Po vsakem uspešnem potopu je nato potreboval krajši počitek, preden je nadaljeval z lovom.


Med potopom ostane slapnik pod vodo tudi do dve minuti. To je čas, ko se mu lahko približamo in nato fotografiramo, ko pride na površje. Vseeno je težko predvideti, kje se bo ponovno prikazal.


Med potapljanjem in hranjenjem je našel tudi dovolj časa za urejanje perja. Ta vodni balet vključuje tudi nekatere zelo zanimive like.



Fotografiranje s pomola, seveda čim nižje, že nudi kot, ki je zanimiv za fotografiranje vodnih ptic. Ob lepi svetlobi se nisem mogel upreti fotografiranju beločele gosi, ki je bila tokrat manj plašna kot ob mojem prvem obisku.


Ko sem že mislil zaključiti z obiskom jezera, so labodi uprizorili veličasten prelet. Slapnik je pokukal na plano skoraj na labodovi "vzletni stezi".


TEHNIKA
Crop ohišje + 400 mm na stojalu in brez. Dokler ni slapnik začel loviti bližje obali, sem uporabil še 1.4X konverter.

Ni komentarjev:

Objavite komentar