S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

sreda, 20. junij 2012

KVAKAČ Nycticorax nycticorax


Prizor izpred let, ki ga ne bom pozabil. Takrat sem se odločil, da ptico poiščem v naravi.





Kako leto za tem mi je uspelo fotografirati prvega, v Vrbini. Sonce še ni vzšlo in meglice se še niso dvignile. Kljub veliki oddaljenosti sem bi s posnetkom več kot zadovoljen.






Kot sem napovedal v prejšnji objavi, objavljam izbor fotografij kvakača, ki so nastale v Carski bari. Redko se zgodi da iz enega samega foto-potepa domov prineseš toliko dobrih fotografij ene vrste, sploh, če ta ni prav pogosta. No, v Carski bari kvakač res ni kakšna posebna redkost, pri nas pa ga ne vidiš prav vsak dan.


Moj zmagovalec je tale, pa čeprav samo čepi in opreza za zajtrkom. Kvakač sam je v senci drevesnih krošenj, a ga odboj nizkega jutranjega sonca od vodne gladine in drugega zelenja lepo difuzno osvetli. Nekoliko "nervozno" s soncem obsijano ozadje niti ne moti preveč.


Na začetku je kazalo, da bodo kvakači jutro preživeli bolj v senci. ISO 800, maksimalno odprta zaslonka in objektiv s stabilizacijo (70-200 mm f4.0 + 1.4X konverter) je bila moja edina možnost.


Čez čas so se kvakači malo razživeli in začeli posedati tudi na sončnem bregu.



Možnosti za fotografiranje ptice v letu je bilo sicer veliko, a se je osvetljena podoba prav hitro spremenila v silhueto. Tako si imel na razpolago le sekundo ali dve za uspešen posnetek.


Za zaključek še portret z naglavnim okrasjem.

1 komentar:

  1. Bernard, odlični posnetki kvakača. Ga je pa videti npr. v maju kar lahko na krki nad Kostanjevico

    LP dUšAn

    OdgovoriIzbriši